Bloguri-Foto.com

10 aprilie 2007

Bulgaria

Saptamana trecuta am fost intr-o tura de 1 zi in Bulgaria. Am vizitat Ruse pe fuga si Veliko Tarnovo mai pe indelete. Am avut ceva cu ferestrele, motivul nu-l stiu exact. Orasele mi-au facut o impresie buna, cel putin centrul arata foarte bine. Veliko Tarnovo este genul de oras istoric, cu arhitectura mediteraneana. Ofera o gramada de subiecte fotografice interesante.
O multime de stradute inguste, case interesante, ganguri, alei, biserici plus biserica de pe deal, inconjurata de ziduri de aparare. Curatenia este la ea acasa, am vazut intr-un singur loc gunoaie aruncate aiurea.
Nu este de ratat nici salata bulgareasca si berea bulgareasca, la o terasa din centru, la preturi mai mult decat bune.



Niciun comentariu:

bec fluorescent vs. bec incandescent